/Files/images/калина.png

Старша - Б група "КАЛИНКА" інклюзивна

Вихователі:
Ільїна-Колісник К.О.
Кучугура О.Ю.
Асистент вихователя:
Решетняк І.В.
Список дітей:
Булгакова Олександра Віталіївна
Волощенко Кирило Андрійович
Гайворонська Сабіна Дмитрівна
Зубенко Регіна Максимівна
Комишанченко Сергій Іванович
Костенко Данііл Володимирович
Костюк Марко Дмитрович
Маслова Анна Олексіївна
Михалко Емілія Ігорівна
Рябіхін Єгор Віталійович
Стадник Кіра Ігорівна
Стельник Аріна Олександрівна
Тимченко Уляна Максимівна
Чуприна Мар'яна Володимирівна
Шаповалова Анастасія Євгенівна
Шеліхов Мирослав Максимович
Щербак Мірон Олександрович
Вихованці старшої-Б інклюзивної групи "Калинка " взяли участь в освітній акції "Героям сучасності - 2024" - марафоні віри в наших захисників та захісниць, марафоні вдячності нашим героям сучасності.

/Files/images/kalinka/голуб миру.jpg

Однією з основних функцій асистента вихователя є організаційна. Під час свої роботи такий фахівець:
* допомагає в організації освітнього процесу в групі з інклюзивним навчанням;
* надає допомогу дітям з ООП в організації робочого місця;
* проводить спостереження за дитиною з ООП й фіксує її результати в спеціальному щоденнику;
* допомагає вихованцям з ООП концентрувати увагу, сприяє формуванню саморегуляції й самоконтролю дитини;
* бере участь у забезпеченні здорових і безпечних умов навчання, виховання й розвитку дітей.
Не менш важливою є й навчально-розвиткова й виховна діяльність асистента вихователя в ЗДО. Зокрема, вона передбачає
* виконання освітньої програми для досягнення дітьми результатів навчання й формування компетентностей;
* забезпечення єдності навчання, виховання й розвитку дітей;
* надання освітніх послуг, спрямованих на задоволення особливих освітніх потреб дітей;
* розроблення індивідуальних завдань і матеріалів для дітей з ООП;
* адаптацію чи модифікацію (якщо потрібно) матеріалів для занять (відповідно до індивідуальної програми розвитку дитини);
* сприяння соціалізації вихованців з ООП;
* виявлення й розкриття здібностей і талантів дітей.
Крім того, асистент / асистентка вихователя під час роботи з дітьми, які мають ООП, здійснює діагностичну функцію, тобто бере участь у вивченні особливостей їхніх розвитку й діяльності, визначенні сильних і слабких сторін та потенційних можливостей. Після чого, фахівець / фахівчиня долучається до розроблення індивідуальної програми розвитку дитини й здійснює прогноз щодо досягнення нею визначених цілей навчання (прогностична функція).
Крім дітей і колег у ЗДО, асистенти / асистентки вихователів активно взаємодіють з батьками й фахівцями інклюзивно-ресурсного центру. Що, зокрема, й передбачає консультативно-комунікативна функція.
Вимога щодо заборони перебування дітей в ЗДО виконується неухильно.

/Files/images/asistent_vihovatelya/3.jpg /Files/images/asistent_vihovatelya/6.jpg

Ось і розпочався освітній процес в дистанційному форматі для дітей старшої-Б інклюзивної групи "Калинка".

/Files/images/kalinka/IMG_8697.JPG /Files/images/kalinka/IMG_8712.JPG

/Files/images/kalinka/IMG_8951.JPG

/Files/images/kalinka/IMG_8950.JPG /Files/images/kalinka/IMG_8949.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 26