Старша - Б група "КАЛИНКА" інклюзивна
Вихователі:
Ільїна-Колісник К.О.
Кучугура О.Ю.
Асистент вихователя:
Решетняк І.В.
Булгакова Олександра Віталіївна |
Волощенко Кирило Андрійович |
Гайворонська Сабіна Дмитрівна |
Зубенко Регіна Максимівна |
Комишанченко Сергій Іванович |
Костенко Данііл Володимирович |
Костюк Марко Дмитрович |
Маслова Анна Олексіївна |
Михалко Емілія Ігорівна |
Рябіхін Єгор Віталійович |
Стадник Кіра Ігорівна |
Стельник Аріна Олександрівна |
Тимченко Уляна Максимівна |
Чуприна Мар'яна Володимирівна |
Шаповалова Анастасія Євгенівна |
Шеліхов Мирослав Максимович |
Щербак Мірон Олександрович |
Вихованці старшої-Б інклюзивної групи "Калинка " взяли участь в освітній акції "Героям сучасності - 2024" - марафоні віри в наших захисників та захісниць, марафоні вдячності нашим героям сучасності.
Однією з основних функцій асистента вихователя є організаційна. Під час свої роботи такий фахівець:
* допомагає в організації освітнього процесу в групі з інклюзивним навчанням;
* надає допомогу дітям з ООП в організації робочого місця;
* проводить спостереження за дитиною з ООП й фіксує її результати в спеціальному щоденнику;
* допомагає вихованцям з ООП концентрувати увагу, сприяє формуванню саморегуляції й самоконтролю дитини;
Не менш важливою є й навчально-розвиткова й виховна діяльність асистента вихователя в ЗДО. Зокрема, вона передбачає
* виконання освітньої програми для досягнення дітьми результатів навчання й формування компетентностей;
* забезпечення єдності навчання, виховання й розвитку дітей;
* надання освітніх послуг, спрямованих на задоволення особливих освітніх потреб дітей;
* розроблення індивідуальних завдань і матеріалів для дітей з ООП;
* адаптацію чи модифікацію (якщо потрібно) матеріалів для занять (відповідно до індивідуальної програми розвитку дитини);
* сприяння соціалізації вихованців з ООП;
* виявлення й розкриття здібностей і талантів дітей.
Крім того, асистент / асистентка вихователя під час роботи з дітьми, які мають ООП, здійснює діагностичну функцію, тобто бере участь у вивченні особливостей їхніх розвитку й діяльності, визначенні сильних і слабких сторін та потенційних можливостей. Після чого, фахівець / фахівчиня долучається до розроблення індивідуальної програми розвитку дитини й здійснює прогноз щодо досягнення нею визначених цілей навчання (прогностична функція).
Крім дітей і колег у ЗДО, асистенти / асистентки вихователів активно взаємодіють з батьками й фахівцями інклюзивно-ресурсного центру. Що, зокрема, й передбачає консультативно-комунікативна функція.
Вимога щодо заборони перебування дітей в ЗДО виконується неухильно.
Ось і розпочався освітній процес в дистанційному форматі для дітей старшої-Б інклюзивної групи "Калинка".